Meest gestelde vragen
Wij hebben op bijna alle vragen antwoorden. Mocht uw vraag er niet tussenstaan, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe maak ik een afspraak bij een winkel?
Elke winkel heeft zijn eigen beschikbaarheid en openingstijden. Om een afspraak te maken kun je bellen naar de winkel.
Hebben jullie de onderdelen op voorraad?
Elke winkel heeft zijn eigen voorraad. Om er zeker van te zijn dat uw telefoon gerepareert kan worden, kunt u bellen naar de winkel
Wanneer kan ik langskomen om mijn toestel te repareren?
In veel winkels kunt u altijd terecht zonder afspraak. De beschikbaarheid is wel altijd anders. Wij raden het aan om van te voren te bellen.
Hoelang duurt een reparatie?
Meeste telefoons zijn te maken binnen 30 minuten. Afhankelijk van het probleem/schade en beschikbaarheid van het onderdeel.
Komt mijn telefoon in aanmerking voor een vergoeding van de verzekering?
Wij raden aan om contact op te nemen met de verzekeraar. In enkele gevallen kunt u terecht bij een van onze winkels. Vaak kunt u wel een offerte maken in de winkel. Neem daarvoor contact op met de winkel in uw buurt.